Rombus Transport, compania din cadrul grupului Eurolines care efectueaza servicii de transport international (cu precadere curse de linie), detine o flota de 33 de autocare, care parcurg anual 7,5 milioane de kilometri. In 2013, compania a transportat nu mai putin de 115.000 de calatori. Rulajul fiind mare, parcul auto necesita o innoire continua, pentru a mentine standardul de calitate cu care clientii companiei sunt obisnuiti.
Astfel, in 2013, Rombus Transport a achizitionat cinci autocare noi, dintre care trei Scania Irizar cu rulaj de circa 50.000 km si doua Scania Tata Hispano nou-noute. In 2014, alte opt autocare urmeaza sa revigoreze flota de transport, care urmeaza sa fie livrate pana la jumatatea anului. Este vorba de vehicule de 14 m lungime, pe acelasi sasiu Scania, insa carosate de Beulas, o firma iberica cu o lunga traditie in productia de autocare, insa mai putin cunoscuta pe piata romaneasca.
Odata cu introducerea in exploatare a celor opt Beulas Glory, grupul Eurolines va introduce in premiera „clasele de calatorie” in transportul cu autocarul. Este vorba amenajarea a opt locuri pentru clasa Business in partea din fata a vehiculului, cu spatiu mai mare pentru pasageri.
Atat pasagerii clasei Business, cat si cei de la Economy, vor beneficia de prize de putere de 220 V si acces la internet (pentru inceput doar pe teritoriul Romaniei). Autocarele vor dispune de aparat de facut cafea si sandvisuri, iar doua dintre ele vor fi special configurate pentru transportul persoanelor cu dizabilitati.
„Noile Beulas Glory vor fi introduse la inceput pe cursele de linie de Germania, urmand sa fie extinse apoi si spre celelalte destinatii. Tarifele pentru biletele Business vor fi probabil mai scumpe cu aproximativ 10% decat cele de la Economy, insa ramane de vazut ce se va intampla cu acciza la motorina, care va avea un impact serios asupra costului pe kilometru“, a declarat Cristian Baciucu, director general Rombus Transport.